Peržengus išlikusį autentišką J. Zikaro namų slenkstį kairėje – svetainė, kurios grindis dengia vienintelis Lietuvoje išlikęs maždaug 1935 metų linoleumas. Tai nedidelio dvaro ar prakutusių miestiečių svetainė su nuotraukomis, su XIX a. antikinių skulptūrų kopijomis. Sofa, taip ilgai tarnavusi namus lankiusiems svečiams, 1900 m. „Kaps“ firmos pianinas, kuriuo iki šiol galima skambinti. Ir spinta, pilna, svečių malonumui, to laikotarpio stalo žaidimų. Kambarys visiškai autentiškai apstatytas, net karnizai, atkeliavę iš Panevėžio, maždaug 1919 metų.
Po to patenkame į mamos, Anelės Zikarienės, kambarį, kuriame ji gana griežtai ir aiškiai auklėjo vaikus. Čia pamatysite sekreterą, laiškus, skirtus mamai, ir stikliniu viršumi stalelį, kuriame yra dėžutė mamos brangenybėmis. Video projekcijoje: nuotraukos, laiškai, vaikų piešinėliai, skirti mamai.
Kitas ir vėl visiškai autentiškas savo baldais ir paveikslais 1933 metų valgomasis. Restauruotas gramofonas, ir kol žiūrėsite į J. Mackevičiaus tapytą „Kaprį“ išgirsite Karuzo atliekamą „Santą Liučiją“, kurią mėgo klausytis J. Mackevičius ir Zikaras ragaudami „Lemončelą“.
Paskutiniame tėvo kambaryje pamatysite unikalų 1912–1914 metų baldą, kurį turėjo visi trys sūnūs. Pamatysite Zikariukų nuotraukas, Zikaro darytą kėdę ir etažerę, tarpukario vadovėlius ir J. Zikaro savo mokinių vertinimus bei neįprastus metinius planus. Šio kambario durys atsiveria į vadinamą Bučinių terasą, iš kurios galima grožėtis viena nuostabiausių Kauno panoramų.
Pirmame namo aukšte – Zikaro dirbtuvė, kuria sudaro trys kambariai: studija, vyrų kambarys ir galerija.
Studijoje dailininkas darė gipsines savo darbų formas, dalį jų, o ir Zikaro sūnaus Teisučio pamatysite ekspozicijoje. Dar galėsite pastudijuoti, kokius piešinius Zikaras piešė Peterburgo dailės akademijoje. Baltoje etažerėje besišypsanti kaukolė gali sudominti. Ji taip pat turi savo istoriją.
Kodėl kitas kambarys vyrų? Todėl kad čia beveik visada rinkdavosi tik Zikaro kolegos ir mokiniai. Šiame kambaryje esanti sofa ypatinga tuo, kad ant jos sėdėjo J. Basanavičius, kuomet Zikaras lipdė jo portretą.
Trečiame kambaryje – studijoje – dauguma Zikaro baigtų darbų ir keli „Laisvės“ variantai.
Dirbtuvėje esantis interaktyvus terminalas leidžia išsamiau susipažinti su J. Zikaro darbų ir gyvenimo nuotraukomis, archyvine medžiaga.